DID MARKETINŠKI TIM
UPOZNAJTE NAS
MISIJA
Prepoznati i razumjeti potrebe svakog našeg klijenta. Koristimo najučinkovitije marketinške alate s fokusom na prodajne rezultate.
VIZIJA
Usredotočujemo se na ono što vidimo u budućnosti i gdje vidimo naše klijente; svoj uspjeh mjerimo uspjehom naših klijenata.
Želimo biti dio priče o Vašem uspjehu
Našu marketinšku agenciju čini tim ljudi, marketinških stručnjaka različitih specijalnosti, koji neprestano prate trendove iz svijeta oglašavanja i brzo se prilagođavaju svim potrebama klijenata. Kod nas nema razlike jeste li velika ili mala tvrtka. Naš cilj je djelovati u najboljem interesu svakog klijenta te s velikom pažnjom raspolagati Vašim vremenom. Što nas čini drugačijima? Nikad ne prestajemo preispitivati našu najvažniju odluku: „ Hoće li ovo pomoći mom klijentu? “
Online oglašavanje, Facebook i Google oglasi, radio, TV, promotivni materijali su teme o kojima volimo razgovarati. Digitalno i tradicionalno oglašavanje pružaju bezbroj mogućnosti za oglašivače, a na nama je prepoznati najbolju. Naš posao je stvaranje cjelovitih marketinških rješenja. S dobrim konceptom i pravom marketinškom strategijom ispričat ćemo priču kupcu koja jasno govori zašto treba Vaš proizvod.
Seminari i radionice iz širokog područja medijskog oglašavanja prilika su nam za učenje i inspiracija za nove projekte. U doba Interneta kada se promjene događaju brzinom svjetlosti, a novost u trenu postane „jučerašnja vijest“ trudimo se uvijek biti spremni na promjene ponašanja i navika kupaca u budućnosti.
Od nas uvijek možete očekivati dobru ideju i kreativno rješenje, a planiranje medija nam je u malom prstu.
KORPORATIVNA KULTURA
Gradimo dugogodišnje odnose s klijentima jer vjerujemo kako su povjerenje i međusobna suradnja pravi temelj poslovnih uspjeha.
DUGOGODIŠNJE ISKUSTVO
Specijalisti smo za online oglašavanje s velikim iskustvom i znanjem tradicionalnih medija
Uvijek okrenuti budućnosti, pratimo novosti u svijetu oglašavanja i usmjeravamo svoje poslovanje trenutnim trendovima na tržištu.
Tradicionalne medije ne zanemarujemo jer još uvijek postižu uspjeh u brojnim oglašivačkim kampanjama.
Ovisno o ciljevima i publici kojoj se obraćate pronaći ćemo za Vas ključ uspješnog oglašavanja kako bi ostvarili najbolje rezultate i doprli do Vaših kupaca.

“
Bolje je naći malu, ali ciljanu grupu ljudi kojoj se obraćate.
Nema smisla nametati ljudima ono što im ne treba, to je na kraju
samo trošenje energije i resursa.